Saturday, February 12, 2011

What??? MPP??!!

HUARGHH...
XNAK XNAK... MAK XNAK..


Arghh... tension gle kepala nih.... da berapa ari benda nie menghantui kepala aku... balik2 benda nie.. balik2 benda nie je yang berlegar kat kepala aku.. mesti pelik kan kenapa tetibe je aku macam nie... huuu.. ok laa.. bio aku cite cane dye berlaku.. 
 
Kames>>
 cte nye stat macam nie.. pagi tue ada kelas bell... english ok.. not loceng... then macro... tapi kelas macro cancel.. so aku pon amek ar kesempatan tok duk je kat bilik n men game.. tengah usha2 maen game, jerit2 kat dalam bilik nie... leh plak ada kol.. potong stim gler...

Telepon>> helo... assalamualaikum..
Aku>> err.. walaikumusalam..
telepon>> nie encik andar.. anhar.. ANDHAR ke?? ( nak sebut nama aku pown susah)
Aku>> errmm... ye saya... kenapa ye??
telepon>> saya telepon bagi pihak uitm.. just nak inform yang anda telah dicalonkan oleh ketua program untuk mengikuti kursus kepimpinan JPP... kursus mula 19 aribulan.. confirmation 16 aribulan...
Aku>> erk... what..??? erm okok...

perghh... masa nie jangan cakap laa. aku punya risau, kecewa, takut, tertarrik n macam2 lagi ekspressi feeling yang x dapat diekspresskan dengan kata2 kat sini... aduss... cane nie... then dalam ari jumaat pown aku kol mak aku.. ngatkan ada idea bgus.. tapi mak aku plak cakap..
"ambik je la peluang nie.. bkan selalu leh dapat....
cbe tgk abang ko tuh..."

aduss... mak nie... tension makin aku dibuatnye... huuu...

sekarang nie aku tak tau la nak buat keputusan cane... hopes aku x silap buat pilihan....



Hasil Coretan Tangan Selesai : 
17.04 p.m
Saturday
12 Feb 2011

No comments:

Post a Comment