Sunday, February 27, 2011

Mereka Yang Saya Katakan COMEL!!

YOSHH!!!! HALO to all... haha.. arinie nak kasik kaler2 skit ar.. asyik2 itam putih je kan... x bes plak... based on the entry la kan.. mesti ko da le agak aku nak cte pasal pe kan.. kan kan.. betul x.. apa yanag betul?? aku pown x tau.. huhu.. xda laa,, aku beranggapan mesti korg sume anggap aku nak cte pasal awek2 yang comel2 kan macam heliza ke, lisa surihani ke, amani ke kan.. x x.. nie aku nak cite pasal orang2 yang aku anggap memang comel gle ah.. hhuhuu... ok.. berdasarkan dari kamus dewan yang ada kat dalam kepala aku nie kan COMEL membawa pelbagai maksud.. antaranya >??

> CuTe
>> KaWaI
>>> GwIeYoUn
>>>> Ǹā rạk
>>>>> n sesuatu yang boleh buat kte tersenyum sorg2 ble kte tgk org or benda nih.. 

huuu. nie la aku nak cerita diantara mereka kalo ikut rank dalam pale otak aku nih..

1) 


haa.. nie lah yang first.. memang xda yang laen laa.. nama dak nie INTAN NUR MAIZURAH binti MUSA. eh eh.. nama bapak dye sama ngan bapak aku ar... haha.. adik aku rupenye dye nih.. haa.. bagi aku memang comel gle adik aku nih.. bukan sahaja dari paras rupa ( cewahh ) bahkan bila melihat telatahnye.. memang xkan bosan laa... adik aku nie tahun nie berumur 7 tahun darjah 1 di sekolah kebangsaan serom 3. anak last beb dalam sibling aku. sapa sangke aku leh dapat adik pempuan. mana x nye.. budak nie ada 5 hero kat atas dye.. nie dye kre yang last laa.. hehe.. kalau aku balik rumah cecuti memang x lekang ah ngan dye.. kekadang sampai naek rimas lak.. mana x nye, sume aku buat nak sebok.. xda privacy langsung.. lelagi kalau g kedai.. tipu la kalau dye xnak ikut n mintak apa2. paling dye ske mintak air kotak.. xpun Vitagen. huuu.. tapi tue la yang buat aku sayang kat dye.. so.. awas bagi sesapa yang try nak usha adik aku nih.. ada 5 hero korg nak lepas.. belum masuk ketua hero lg.. hahaha
 yang putih silver 2 ar ketua hero... 

2) 

haa.. nie plak adik si afiq... nama dye amir.. aku kenal dye mase ada meeting MBA satu ari tue.. hehe.. gle comel gak dak nie.. x kenal aku.. tp lek je berbual ngan aku.. mcm da lame kenal org cakap.. nama dye amir.. umur 5 Taun.. bkan Taun 5 ye.. huhu

3) 



yosh.. nie mesti lah ada... nama dye Connie Talbot.. umur dye 8 ke 9 taun.. kalau aku x silap laa.. huhu.. suke gle aku tgk muke dye nie.. umur muda2 da terkenal.. gigi tengah xda da macam adik aku mase kecik2 dulu.. huhu.. da banyak da lagu dye da kaur.. bez lak uh.. siyes beb.. lagi2 ble dngo gaye dye nyanyi ngan cakap.. wow.. macam excited gle dngo.. hahaha

cte2 pasal benda nie ada satu yang paling sweet aku nak kongsi.. 
  waa.. so sweet.. haa.. nie la mak n ayah aku.. rindu gle weh.. huhu...


Hasil Coretan Tangan Selesai : 
21.28 p.m
Sunday
27 Feb 2011
 

No comments:

Post a Comment