Friday, January 14, 2011

Two Thousand Eleven Entry

HHuuuuhhhhh....
lama da x menulis.. da kekok rasenye.. tak tau nak tulis pe sebenarnye.. tapi memandangkan dah beberapa
entri penting yang diabaikan, rasanye kalau menaep sepatah dua kata pown ok gak...
based on the title above, ceh, macam buat surat rasmi plak.. sebenarnye just nak cte apa yang da belaku sepanjang 3 minggu ea dalam tahun 20!!...

Kejadian kejadian awal 20!! :
> 2 aribulan pagi.. da kene balik JB.. sedih gle nak tinggalkan rumah setlh 2 bulan cuti.. seb baek kersemangat      besar tok sem baru nih...
> 3 aribulan.. da stat masuk kelas.. dapat jadual.. fuhh.. gle HEAVEN jadual nye... satu hari ada 4 n 5 kelas... first time pack gle...
> 7 aribulan.. arijumaat.. bleh kene denda plak nyanyi kat depan sebab cakap melayu dalam kelas inggeris.. huuu.. apakah..
> 8 aribulan.. modul 3.. tak masal2 da kene wat paperwork... xda pengalaman lak 2...

haaa.. 2 la antara kejadian kejadian awal 2011... setelah 3 minggu bulan satu nie berlalu.. rindu plak kat tahun 2010.. bagi aku tahun 2010 nie amat bermakna tok aku... tahun yang dah banyak mengubah aku.. dalam tahun nie da memacam da yang aku belajar x kire dalam kelas atau luar kelas.. aku pown x sangke actually akan berubah canie.. tapi apa leh buat kan.. PEOPLE CHANGE... when time passing by, nothing gonna remain same..







hope aku akan lebih berjaye tok taun nih.. gambatte neh...

No comments:

Post a Comment