Monday, May 9, 2011

Taman Negara Dengan Mereka..

fuhh..
sedo x sedo da abes da sem 3 nih... gle ahh...
aku macam x rasa pape pown.. rasa macam baru semalam kene marah ngan PM masa mms..
hahaha..
btw.. berdasarkan tajuk kat atas tuh, nak kongsi la pasal aku nye perjalanan ke Taman Negara
dengan dak2 nih.. ramai gak pergi.. antaranya epul, ungku, shidee, aku, ayol, azhar, fuad, que, kulai, belon,
nizam, paiko, daus, affan, udeen, itey n yang lelain.. huuu...
nak dipendekkan cite memula aku x nak g..
last2 aku g gak sebab dak2 nie ajak2...
best gak arr.. free.. huhu.. dok chalet lak tuh..
x yah sebok2 nak berkhemah,..
haha.. cte panjang pown x gne, so tgk je ar gambar2 nih...


 tourist guide ktorang..
 prank birthday cik wan..
 kami yang buat.. huhu..





Hasil Coretan Tangan Selesai : 
23.15 p.m
Monday
9 May 2011

2 comments:

  1. hahahah gambar aku lompat lompatan.smart uh.haha dafi2!!

    ReplyDelete
  2. dafi per terkangkang camtuh.. hahahah

    ReplyDelete